کار ثبت نام از دانش آموزان علاقمند به شرکت درآزمون ورودی دبیرستانهای دوره اول و دوم و هنرستانهای نمونه دولتی استان یزد از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان یزد گفت : کارثبت نام از داوطلبان آزمون  ورودی دبیرستانهای دور اول و دوم  و هنرستانهای نمونه دولتی از روز چهارشنبه اول اردیبهشت آغاز و تا روز چهار‌شنبه 15 اردیبهشت 95 ادامه خواهد داشت.

"محمد علی توکلی" افزود : دانش آموزان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از اول اردیبهشت به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس www.yazdedu.ir مراجعه کنند.

وی ملاک ثبت نام دانش‌آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره دوم نمونه دولتی را کسب  حداقل معدل 17 در نوبت اول سال تحصیلی 95-94 ذکرکرد و افزود : دانش آموزان ورودی هفتم در دوره اول متوسطه نیز می بایستی در امتحانات نوبت اول پایه ششم در تمامی دروس ارزشیابی کیفی خیلی خوب و یا اینکه در یک درس ارزشیابی خوب و بقیه دروس ارزشیابی خیلی خوب را کسب کرده باشند .

این مسئول افزود : طبق اعلام معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم و هنرستانهای نمونه دولتی  ، راس ساعت 9 صبح روز جمعه 4 تیر 95 در سراسر کشور به طور همزمان برگزار خواهد.

"توکلی "خاطر نشان کرد دانش آموزان می توانند از اول لغایت سوم تیرماه با مراجعه به سایت این اداره کل،  کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا